17 Ekim 2009 Cumartesi

TTnet'e kafam girmiş...




Merhabalar.

Belgeli, ispatlı, hızlı bir başlangıç yaptım. Rahatsızsan uyar lütfen beni. Ancak önceki çalışmalarımdan (yine bkz: the Astra Incident) bilmektesinizdir ki genelde ispatlı, belgeli falan çalışıyorum.

Belki biliyorsundur, yazın başında bi tane external harddisk aldımdı. Ayıptır söylemesi 1 terabayt.

Nasıl doldurayım bilemedim.

Bir de yaz başında limitsiz olmuştum ben ADSL'de. Bir bakayım, ne kadar indirmişim etmişim diye. Temmuz 2009'u rekor bilirken, Eylül 2009 önceki rekorumu da egale etti.

Limitliden limitsize geçtiğim için acısını çıkarırcasına indirmişim. Neler yapmışım ben? Sen durmazsan, ben durmazsam, köpekbalıkları fiberoptik kabloları yerse, nasıl çıkar ADSL'ler 1Mbit'ten 8Mbit'e?

Cidden kimlerin internetinin yavaşlamasına sebep olduysam özür dilerim. Belgesini de yazının başında sunmuş idim sizlere.

İyi günler.
Bookmark and Share

Hiç yorum yok: