10 Ekim 2009 Cumartesi

Şarkı bile yazdım servisime. Mutlu olun, sağlam reklamınızı yapıyorum

Reklam kampanyam aralıksız devam ediyor. Reklam şarkıları bile var artık.

Ferhat Göçer
'in bir şarkısı vardı, "Çok Sevdim İkimizi" miydi neydi adı, tam hatırlamıyorum. Ama oyun oynarken bir anda ilham geldi, şarkıyı baştan yarattım ve sevgili servisime ithaf ediyorum... Bence güzel oldu. Takdir yine sizin.

Çıktım sigortaya, evraklar elimde
Ağzını kırmamak için kendimi tutuyorum
Çıkmaları tekrar tekrar geçiriyorum gözden
Neydi kazıkların, davaya hazırlanıyorum

Yok, bittin çoktan galiba
Yok, bittin çoktan!

Şimdi bir çıkmacı toplar bizi
Muadil parçalar ayar eder bizi
Servis, eksperiyle kazıklar bizi
Ben aslında çok sevmiştim eyırbeg**'imi

Anladım bizim Murat* çok takılmıyor bana
Öncelikler değişmiş, malum devir başka
Bunca yıllık müşteriniz, yine de kazık attın
Ayar ettin bizi, hepimizi, dalacaz sana

Yok, bittin çoktan galiba
Yok, bittin çoktan!

Şimdi bir çıkmacı toplar bizi
Rot-balans ayarı boktan gibi
Murat* eksperiyle kazıklar bizi
Ben aslında çok sevmiştim eyırbeg**'i

Çok uğraşmadım. YouTube'dan şarkıyı bir kez dinleyince sözler geldi ardı ardına.

Arabanın servisten çıkmasını beklerken de bir tane yazmıştım, hemencecik paylaşalım onu da.

Aman ustacım, n'oldu bizim Astra?
Aman ustacım, n'oldu bizim Astra?
Ayar etme beni Murat* usta,
Bayıltmayım seni aparkatla...***

*: Gerçek ismini bilen biliyor. Onun da artık muadil bir ismi var.
**: Opel Astra araca takılan çıkma Opel Korsa hava yastığına "eyırbeg" denir.
***: "İndim Dereye Taş Bulamadım" ezgisiyle söylerseniz anlam kazanır.

Yazdım ama hala isteğim geçmedi. Halen içimde deli gibi bişeyler yazma isteğim var. Bu gece bir tane daha yazabilirim aslında. Belki de.

İyi seyirler dilerim.
Bookmark and Share

Hiç yorum yok: