12 Eylül 2009 Cumartesi

Konuşursam hayatım tehlikeye girer! Yersen.

Yapmayın lan... Amaç güldürmekse daha iyi yollar var.

Anlamadınız tabi. Merabalar. İyi bir giriş yapmış sayılmam, ama FaceTube'da (sürekli video paylaşılan Facebook'a FaceTube denir) karşılaştığım bir video, beni çığrımdan çıkardı. Kahkahalar attım. Videonun sonuna doğru nutkum tutuldu gerçi.

Sinir bozucu bir müzik, altı boş demeçler, klasik "Tehlikenin Farkında Mısınız?" videosu. İnsanlar bunları paylaşmaktan hiç mi hiç sıkılmıyorlar.

Önce videoyu izleyin bence. Siz de gülersiniz.


Böyle bir şey, doğruluğu tartışılırdır. Ve bence tek bir açık yakalandıktan itibaren doğruluğu geçersiz sayılır.

Ben bir tane buldum, biraz daha düşündüm, gerisi çıktı.

* Google'da "contorium" yazdım, 9.080.000 sonuç olduğu söylendi, ve henüz Enter tuşuna basmamıştım.

Bu sadece ilkiydi. Diğerlerini de sıralayalım.

* Windows'ta portlara verilen isimleri klasör ismi olarak veremezsiniz. Dilerseniz bunları "lpt", "com1", "com2" ve "aux" olarak deneyebilirsiniz. Hiç biri açılmayacaktır.

Not: Ben de salaktım. Bütün araştırmalarımı "Con" klasörü altında toplayacaktım... Allah seni kahretmesin Bill Gates, masaüstüm dağınık oldu şimdi araştırmalarımı yaparken!

* Periyodik tablo baskıdan dolayı değil, bilinmediğinden dolayı başta 63, daha sonra Mendeleyev'in ölümüne kadar 86 tane elementten oluşturulmuştur. Bulundukça sayıları artmıştır.

* Elementin kısaltmasının "Con" olup da, izotoplarının isminin "Com1" ve "Com2" olması oldukça ilginç...

Daha fazla konuşursam hayatım tehlikeye girer!

Bütün bunlar kimin oyunu sanıyorsunuz?

Tabii ki Amerika, Rusya ve İsrail ittifakı.

Yaa... Bu işler böyle...

Not: Bir masada global siyaset konuşulurken, konu Amerika, Rusya veya İsrail'e çekilirse, ben o masadan kalkarım. Üstünde konuşulması en gereksiz ülkeler. Tamam, güçlüler öbür yandan. Ama bütün haltları onlar yemediyse siz ne halt edeceksiniz e be yüzeysel siyasetçi arkadaşlarım?
Bookmark and Share

Hiç yorum yok: