30 Eylül 2009 Çarşamba

Çok güzel haberler aldım!

Yazılarım istediğim yerlere ulaşıyormuş :) Çok sevindim.

Vallahi ben terbiye öğrenecek yaşı geçtim, terbiye konusunda da alacağımı aldım; siz ticareti bilecek halde değilsiniz ama.

Babamı bile bana karşı doldurmaya kalktınız. Ama abarttınız.

Yazılarımda küfür yoktur, içimden ettiğim küfürler, sövdüklerim, saydıklarım, yaptıklarınızın yanında "hiç" kalır!

Ben sizden aldığım servis hakkında yorumumu istediğim şekilde yaparım, istediğim yerde yayınlarım, hatta istediğim terbiye ölçütünde yazarım!

Bunca yıllık hukukumuz varmış! Sen bunca yıllık hukukun olan müşterine böyle yaparsan, müşterin de kötü lansmanını yapar tabi!

Diyecek başka sözüm yok. Gerçekten yok. Telafi etmişsiniz yaptığınızı, içinize sinmiştir artık.

Yahu kim yalan söylüyor burada? Gerçekleri konuşmak mı yanlış oldu?

Bu da adresine ulaşır elbet yakında :)

Hem anlayan da anladı. Bundan sonra Türkiye'nin bu karanlık ve puslu servisinde geçen hikayelerde kişiler ve kurumlar hayal ürünü olacak, ancak olayların gerçek olduğu değişmeyecek.

Takipçilerime selam olsun!
Bookmark and Share

Hiç yorum yok: