7 Aralık 2009 Pazartesi

Paranızın kıymetini bilin




Merhaba sevgili okur.

Sağ taraftaki reklamımsı oluşumdan farkettiğin üzere ben Kiğılı adamı oldum.


Yıllardır reklamı seslendiren Halit Kıvanç'a, türlü senaryolu Kiğılı reklamında oynayan Kiğılı adamına bir tepkidir bu. O adamları artık değiştirin! Gençlerin önü açılsın!

Bu fotoğrafı eğer beğenirseniz, Kiğılı Reklam Departmanı'na e-posta olarak göndereceğiz.

Feysbuk kullanıyorsanız buradan buyrun.

Yahut blog'un altına koment (veya yorum) bırakın.

Hepsinden önemlisi: Paranızın kıymetini bilin. Az parayla çok şey alınır.

Sevgiyle kal okur.




Temsili Kiğılı adamı. Aynı değil mi ama hep?


Bookmark and Share

2 yorum:

...camenta... dedi ki...

zohahah adam ciddi ciddi koymuş fotoyu, özel hayat diye bişey kalmadı senin sayın vepmastır.
kızlar yolda çevirecek.
o değil de ben kiğılı olayını ÇOH destekliyorum. sonuna kadar. evet.

hem reklamlarda sen olursan babama "yea öf kiğılı böyy" falan demem. bak baba ben bu herifi tanıyorum o bişi biliyosa doğrudur falan diyebilirim, belki hani?

VARIM DİYOOOĞĞĞRR

Darius dedi ki...

AHAHAHAHHAH

abi çok garip bir adamsın. Ama asıl o network'ün beyaz saçlı zencisiyle problemim var benim...