28 Ağustos 2009 Cuma

Naapmışım lan bu kadar zaman ben?

Efendim merhabalar.

Yine bir galeyana gelim sonucu, yine Blogspot alemlerine geri döndüm. Bu sefer öyle boş beleş de dönmedim hani. Güzel bi header dizayn ettim kendime, renkleri kendime göre ayarladım falan. İnce çalıştım da denebilir.

Bu sefer niyetim ciddi ciddi burda bişeyler paylaşmak. Eğer beni az çok tanıyorsanız bilirsiniz, anlatacak fazla şeyim vardır zaten. Onları da sizlernen paylaşmak adına burayı biraz daha bi güzelleştirmeye çalıştım.

Bulmak istediğiniz gibi bırakın.
Bookmark and Share

1 yorum:

lucylpha dedi ki...

hoşgeldin, iyi ki geldin, negzel de galeyana getirmişim. bu sefer gitme bak. gözümün önünde oyna uzağa gitme yavrucum.

ps: kelime doğrulama şeysinin graver olması beni ürküttü.